Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 27 martie 2013

Să bată tobele


    Dragi blogeriţe, sunteţi invitate la Curăţenia de primăvară şi nu orice fel de curăţenie, ci una cu beneficii. Cu premii frumoase şi la alegerea voastră.
 
 V-am făcut curioase???

  A început campania Se caută blogger ambasador Zorilestore  în urma căreia poţi deveni Ambasador Zorilestore. Şi pentru asta trebuie să mulţumim Zorilestore.ro şi Blogawards
   O blogeriţă talentată şi norocoasă va deveni Ambasador Zorilestore. Tentant, nu?
   Şi asta nu e tot, pentru a participa la campanie trebuie să iţi alegi o pereche de papucei sau balerini sau ce mai găsiţi voi în secţiunea Curăţenia de primăvară şi să anunţaţi lumea întreagă despre acest lucru într-o postare :)

   Aşa că dacă aveţi un blog cu o vechime de minim 3 luni şi minim 10 postări daţi fuguţa un click aici şi înscrieţi-vă. Veţi găsi acolo toate detaliile şi condiţiile necesare participării.

   Şi cum iarna asta nu vrea să plece, (eu cred că vrea să primim mai multe cadouri, nu mai primim doar de la Iepuraş, primim şi de la Moş Crăciun)  :P mi-am ales aceşti pantofi casual Ecko  ( şi mai au fix mărimea mea, 40) pentru că merg de minune pentru primăvara asta mai friguroasă ( poate s-o simţi şi ninsoarea asta să mai plece de  la noi, nu de alta dar mi-e ciudă că nu îi pot inaugura :))  )

  Cum mai stau şi în Braşov, ce mai, merg mănuşă :)) ( sau şosetă) :P pentru că aici trebuie să mai aştepţi până le vine rândul balerinilor, săndăluţelor, papuceilor. 

  Deja mă imaginez purtându-i împreună cu geaca mea de piele neagră, cu o pereche de blugi şi un tricou într-o nuanţă caldă, veselă. Sună bine, nu? Cel puţin pentru mine. :D

  Multă baftă tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu