Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 aprilie 2013

New in

Bună fetelor.

A trecut luna martie şi cum a fost luna noastră, a femeilor vreau să vă arăt  ce am primit cadou de ziua mea şi ce mi-am mai cumpărat în ultimul timp.

Încep cu cadourile primite de ziua mea:




Am primit o petrecere surpriză :) 

La pachet cu: bluza cu paiete, balerinii, o eşarfă, o pereche de cercei şi o geantă.

Geanta arată cam aşa şi îmi place foarte mult.



Balerinii au o poveste haioasă în spate, pentru că una din fete m-a sunat să mă întrebe ce număr port şi dacă am să-i dau şi ei ceva de încălţat pentru că seara se va duce la o petrecere, la petrecerea mea de fapt :)))  asta pentru că nu ştiau ce număr port. :P




  Celelalte sunt în poza de grup. :)

  Zilele tecute mi-am luat blugii aceştia din C&A cu 70 de ron. Îmi plac că nu au fermoar şi sunt simpli.



 Şi din campania 4 de la Oriflame mi-am luat următoarele:


Lacul de unghii a fost 10 lei:


    Rujul  Very Me Lipmania, nuanţa Vibrant Peach 11 lei şi îmi place  pentru că este uşor de purtat :P


   Această pilă mi se pare foarte bună, deşi la început nu o suport pentru că este prea dură, dar cu timpul este excelentă, are patru feţe, mie una îmi place, dar acum depinde de fiecare dacă o suportă. Am pilit şi unghii false cu ea şi acolo merge de minune. :P   A fost 8 lei.



    Acest ruj creion miroase bestial, îţi vine să-l mănânci, are o culoare frumoasă. Rămâne să-l mai probez pentru că am impresia că se întinde. Nuanţa Electric Red ( 17 lei )


    Acest Perceive l-am primit pentru că am participat la Campania "Din Dragoste pentru Femei" de la Avon. 
    Foarte frumos evenimentul, iar Andreea Marin este foarte frumoasă.



    Din catalog mi-am luat această loţiune de corp pentru fermitate şi să văd dacă face ceva. :D A costat 13 lei. 



   Cam asta a fost tot, vouă vă plac?

   Aştept părerile voastre, dacă v-au plăcut sau nu, sau dacă aveţi altceva să-mi spuneţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu