Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 aprilie 2013

Vai, dar ce-avem noi aicea . . .

  Astăzi am ridicat coletul de la ZorileStore pentru că ieri când m-a sunat domnul de la Cargus eram la muncă și mi-a zis că nu poate să vină să-l lase acolo. Hmm, hai că așa o fi.
  Așa că astăzi în pauza de masă m-am dus repede și l-am ridicat, noroc că era sediul aproape.
  Inițial îmi alesesem această pereche de adidași,  dar nu au mai fost în stoc așa că a trebuit să aleg altceva.

Și am ales :P



     Am ales aceste săndăluțe gri-negre, simple. Sunt foarte ușoare, fabricate din PVC.




Îmi plac detaliile ce imită metalul.



  Și ce e mai nașpa e că eu am piciorul mai lat și parcă nu vin așa bine, așa că rămâne de văzut ce fac cu ele.  Și uite de ce nu cumpăr eu haine sau încălțăminte de pe net.
  Sunt ele drăguțe dar eu una  n-aș da 120 de lei pe ele. Mi se pare prețul destul de mare în comparație cu produsul. Acum asta e părerea mea, fiecare cu bugetul său, fiecare cu gusturile sale :)
  Probabil și pentru că le văd așa ușoare nu-mi inspiră încredere, din cauza materialului.

 Nici nu știu ce să zic și mă bucur și nu. Poate dacă primeam ce îmi alesesem inițial eram mai încântată, dar știți cum se zice, nemulțumitului i se ia darul. 

                                                                                                           Pupuci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu