Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 decembrie 2013

Haul Oriflame

     De mult nu mai făcusem o comandă la Oriflame, aşa că am dat una mică, doar de ce aveam nevoie, nu am luat decât strictul necesar ( în fine, chiar dacă am mai primit un colet de la Yves Rocher şi unul de la Avon şi acum am 5 geluri de duş în baie, eu am luat doar  necesarul, zic :P )
Acesta  e coletul :



Mi s-a terminat gelul de duş exfoliant cu mentă şi zmeură şi nu puteam să stau fără el, mai ales că varianta de 400 ml era la reducere şi a costat 14 lei. Iar şamponul cu urzică şi lămâie l-am mai folosit odată şi am zis să-l recumpăr pentru a mai schimba şamponul. nu am părul gras, dar  îmi place cum spală şi nici nu ai cum să ceri prea multe de la un şampon, pentru că e făcut să cureţe. Are tot 400 de ml şi a fost 13 lei.
Am zis să încerc noul ruj Colour Drop (16 ron ) şi l-am luat în nuanţa Drop of Fuchsia,iar celălalt e din gama Wonder Colour în nuanţa Pink Lady şi îl port mereu pentru că îmi place la nebunie ( comanda este din catalogul 15 deci am ceva timp de când le folosesc).
Creionul de ochi şi cel de buze sunt ale mamei, dar le-am făcut o poză dacă vreţi să vedeţi culorile,
iar parfumul este Paradise în varianta de  30 ml. Pe acesta l-am avut şi iarna trecută în varianta mare, ador cum miroase şi mi se pare că se potriveşte cu anotimpul, am dat pe el 26 de ron, acum, în campania 16 este setul format din apa de parfum la 50ml şi crema de corp la preţul de 70 ron. Nu ştiu să descriu cum miroase, dar conţine note de piper roz, petale de iasomie şi mosc.


Vă las şi pozele cu fiecare dintre ele. La rujul Colour Drop nu am reuşit atunci să scot exact nuanţa pe care o are şi acum prietenul meu e plecat şi are aparatul cu el, aşa că o să revin cu poze.

                                                         Wonder Colour Pink Lady (12 ron)

Cam aşa ar arăta Colour Drop, numai că în realitate este un roz-roşu, şi nu corai cum se vede în poză, fiind un corai-roz (hai că am făcut o descriere, am un talent de a descrie un lucru, sau de a indica ceva, că mai bine tac :)) decât să explic eu ceva, mai bine te laşi păgubaş :P cum am spus o să-i fac un review şi revin cu o poză, sper să reuşesc să-i scot nuanţa ).


Şi  creionul de ochi kajal, a costat 15 lei .



Iar nuanţa creionului de buze este exact aceeaşi cu cea de pe ambalaj, a fost 8 lei şi mama il foloseşte pentru sprâncene :P



Cam asta a fost tot, mai am să vă arăt ce mi-am luat de la Avon şi de la Yves Rocher, dar într-o altă postare, ca să nu amestecăm borcanele :)))
 
O zi frumoasă.
 
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu