Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 februarie 2014

Promoţii Emag

Neaţa dragele mele,

Eu şi prietenul meu suntem mari consumatori  Emag în ceea ce priveşte electronicele, acesta fiind principalul magazin de unde le achiziţionăm.

Astăzi, deschizând newsletterul,  nu am putut trece cu vederea reducerile la cosmetice şi am zis să vă arăt şi vouă.










 






Mai sunt şi alte oferte disponibile, am făcut doar o selecţie, cu ce m-ar interesa. 
Crema de la L'oreal a lăudat-o youtuberiţa Elena de la homemadebyelena  în videoclipul de  aici

Cei de la Emag au şi un concurs cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor.

Celelalte oferte le găsiţi aici .

Şi pentru că tot o ţinem numai cu oferte şi concursuri orice comandă făcută  azi pe Libris te înscrie la concursul organizat tot cu ocazia Zilei Îndrăgostiţilor unde poţi câştiga un aparat foto Fuji S4900.

Sper că v-a fost de ajutor postarea, eu una mă bucur mereu când găsesc oferte şi reduceri. 
O zi frumoasă. 




Un comentariu:

  1. Reduceri de pana la 20% la Garnier si L'Oreal sunt si la www.remedii-online.ro http://www.remedii-online.ro/search?type=product&q=L%27Oreal http://www.remedii-online.ro/search?type=product&q=Garnier

    RăspundețiȘtergere