Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 aprilie 2014

Haul Oriflame + Yves Rocher

Good Morning Beautiful :)

Am această melodie în cap şi am zis să o împărtăşesc şi cu voi, este melodia pe care mi-o pune prietenul meu dimineaţa.



Aşa că vă urez şi vouă o dimineaţă şi o săptămână frumoasă.

Zilele acestea am primit coletul de la Oriflame şi cel de la Yves Rocher şi să vă arăt ce mi-am luat.







A fost o ofertă la Yves Rocher, la orice comandă primeai o surpriză pentru el sau pentru ea şi mi-am luat acest şampon pentru decurcarea părului 3 în 1 şi deja sunt mulţumită de el folosindu-l chiar şi fără balsam. A costat 11,50 lei şi am primit cadou acest gomaj cu extract din sâmburi de bambus.




Iar de la Oriflame mi-am cumpărat fluidul protector de zi cu efect de estompare a petelor de la Bioclinic cu FPS 45
( 50 lei ).




Apa de parfum Divine Sensual ( 60 lei ) ce are note de zmeură, gardenie şi ambră. Miroase bine, prietenului meu îi place şi rar îl mulţumeşte un parfum. :))


Am vazut că  Oriflame-ul este foarte promovat în ultima perioadă,  mai ales pe Youtube şi văzând că fetele şi-au luat bureţeii pentru fondul de ten, i-am achiziţionat şi eu ( 5 lei) + rimelul nou  de la Very Me, Extendalash ( 8 lei).




Creionul de ochi este al surorii mele, este retractabil, în nuanţa Mystic Purple ( 11,50 lei ).




Mi se terminase gelul intim şi am profitat de reducere de ziua mea de la Sensiblu. Mi-am luat emulsia zilnică de la Lactacyd, preferata mea, cu 8 lei. De obicei în hypermarketuri o găsiţi cel mai ieftin şi dacă mai prindeţi şi oferta cu 400 ml la preţ de 200 ml, e super. Eu mereu pândesc această promoţie, dar nu prea am mai avut noroc în ultima perioadă. Preţul întreg este vreo 12-14 lei, depinde de magazin.




Cam asta a fost tot, eu zic că am ieşit bine, pe produsele pentru mine de la Oriflame cu tot cu reducerea aferentă comenzii am dat  85 lei :) 

Dacă vă interesează produsele de la Oriflame şi vreţi să le luaţi mai ieftin şi de ce nu să vă mai iasă şi un bănuţ, în cazul în care mai strângeţi comnadă de la prietene, familie etc.  vă puteţi înscrie completând formularul de aici 

O zi frumoasă .

P.S. Au dispărut comentariile de la celelalte postări pentru că am scos Disqusul şi am rămas fără commenturi. :(



2 comentarii:

  1. eu vreau un ruj portocaliu de la Oriflame :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cum imi aleg eu cel mai usor nuantele de ruj de la Oriflame ( facand exceptie de faptul ca toate rujurile alese de mine sunt rosii ) atunci cand nu sunt sigura de culoarea care e in catalog ? Caut tutoriale pe Youtube (cum ar fi asta: https://www.youtube.com/watch?v=UrlTdeZD3f8 ), in functie de gama de rujuri si acolo vad cum sunt culorile in realitate sau swatch-uri pe google. :P

      Ce mi se pare mie a fi portocaliu, sau aproape de aceasta culoare ar fi cel din gama More by Demi in nuanta Coral Red sau Coral Wave din gama Wonder Colour ori Liquid Red din gama Colour Drop. Acum depinde cat de portocaliu vrei sa fie.

      Ștergere